Thursday, May 26, 2011

Aku dan Mimpi









Lama tidak menulis rasa seperti hilang sebahagian identiti diri aku.
 Baru-baru ini aku menyelak kembali blog lama tulisan aku 2 tahun lepas, rasa pilu hati membaca semuanya dan rasa rindu yang teramat sangat untuk menulis kembali.
Kisah kau dan aku. Kini tiada lagi kisah kita kerana aku telah campakkannya jauh-jauh dari hati. Walau kadangkala rasa itu tetap hadir dan menyesakkan dada pabila mengingatkan  semua janji yang dimungkiri. Namun,aku yakin ini pilihan terbaik.
Kau sendiri pernah katakan “Macam mana nak lupa…memang tak boleh lupa sampai bila-bila walau tak berjumpa…” Ye sekarang terasa menyesal kerana terlalu banyak mencipta sweet memories together..kalau takde kan senang nak lupa...
Apa yang berlaku dalam hidup aku,ini yang tertulis untuk aku dan aku redha.Mungkin ini semua balasan atas dosa-dosa yang telah aku lakukan selama ini tapi aku yakin akan ada kebahagiaan lain untuk aku akan datang, insyaAllah.



No comments: