Sunday, June 5, 2011

Marilah Menari



Kecoh sana sini pasal video klip menari ghairah. Dalam suratkhabar, dalam blog, dalam forum..kecoh sangat sampai aku pun google. Aku menontonnya dengan fikiran yang sangatlah terbuka. 'Open-minded' lah katakan. Dengan kelajuan internet yang tiada tolok bandingnya, aku meneliti satu persatu aksi dalam video itu.


Sampai habis aku menontonnya dan mana seninya, duh...Ini bukan seni tapi ini desperado type punya film. Itu aku yang tersangatlah open-minded nya, cuba kalau yang tak open-minded apalagilah reaksi mereka. Patutlah kecoh semacam. Katanya untuk pasaran Amerika, orang Amerika pun bo layan kot video klip macam nie.


Mari kita bercakap dengan fikiran terbuka. Memanglah sex, nudity tu salah satu cabang seni. Kate Winslet pun sanggup biarkan Mario Testino ambil gambar bogelnya untuk satu pameran fotografi baru-baru ini tapi itu di Amerika, ini Malaysia yang penuh dengan adat ketimuran dan negara Islam. Tak payah nak tiru sangatlah buat-buat video klip macamnie sebab tak menjadi pun seninya, yang scene 'green screen' tu pun nampak macam main-main je edit. Kalau untuk pasaran Amerika, ingat laku ke video klip yang bikin cincai macam nie, pembikin filem amatur dierang pun lagi gempak filemnya.


Dan lagi satu..no offense Prema Yin, anda tidak hot.


P/S : Gua saje je nak komen gak pasal nie, boleh naikkan trafik blog gua der...baik gua layan video Marian Rivera menari lagi bagus der...

2 comments:

cindir-rela said...

muahahah..gua nak google babe! ape tajuk video babe?

SC said...

tajuk die marilah menari tula hehehe